Serviciul Deschidere colet este optional si valabil doar pentru Bucuresti. Acest serviciu iti ofera posibilitatea de a verifica daca produsul este cel pe care l-ai comandat si se prezinta in stare perfecta (nu prezinta semne de lovire,
zgarieturi etc).
Important: Serviciul Deschiderea coletului la livrare nu ofera posibilitatea de a proba produsul de fata cu personalul de livrare, inainte de a face plata. Serviciul ofera numai posibilitatea inspectarii vizuale a produselor inaintea achitarii
acestora, personalul livrator nefiind autorizat pentru punerea in functiune a produselor.
In cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constati ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si decizi refuzarea acestuia, procedura implica returul intregii comenzii,
implicit a tuturor produselor livrate. Daca totusi ai nevoie urgenta de celelalte produse, poti accepta sa platesti toata comanda, urmand sa trimiti ulterior catre e-electrocasnice.ro produsul cu probleme pentru inlocuire sau returnare
bani.
Procedura de refuzare a comenzii are loc prin completarea unui Proces verbal de constatare, de catre curier impreuna cu clientul.
Daca in urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, te rugam sa ne contactezi in cel mai scurt timp pentru solutionarea situatiei.
TRANSPORTLivrare oriunde prin curierat rapid |
|
SUPORT TELEFONICVa stam la dispozitie de Luni pana Vineri intre orele 10:00 - 18:00 pentru a va ajuta in alegerea produselor potrivite |
|
PLATA RAMBURSComandati onlineplatiti doar cand receptionati coletul |
|
PLATA OPComandati online platiti in baza facturii proforme si coletul va fi livrat dupa confirmarea platii. |